Forvert søkes fremdeles
Nå har vi kjøpere til de fleste valpene, kun 2 igjen, men vi er fremdeles på utkikk etter en forvert til ei av tispene. Primært noen som skal bruke henne til noe fornuftig slik at vi kan få dokumentert bruksverdien, sekundært noen som kan stimulere henne tilstrekkelig til at vi kan vise bruksdugeligheten gjennom en avlskåring eller tilsvarende. Vet at det ikke er så mye men det er bedre enn ingenting. Så hvis det er noen der ute som vet om noen som kan tenke seg en slik løsning, ta kontakt så kan vi diskutere saken.
Kommentarer
Skriv en kommentar