Dag 11, lyset begynner å sige inn
I dag har de første valpene så smått begynt å åpne øynene. Skal bli spennede å se hvordan det utvikler seg. De spiser og vokser alle sammen, selv om det er en som ikke legger like mye på seg som de andre. Han er dog ikke noe midnre aktiv en resten men han taper nok litt når de beste pattene skal fordeles.
Vilje er fremdeles meget tålmodig og hun aksepterer uten problemer at det kommer fremmede inn for å besøke oss og for å se på valpene. Hun holder fremdeles rent i valpekassa uten vår hjelp så alt er som det skal og bør være. Det merkes på henne at hun nok gjerne hadde sett at hun fikk lov å bruke seg litt mer, men det er litt tidlig. Hun får vente med det til valpene er over på fast føde og melk ikke er det eneste saliggjørende. I løpet av neste uke skal vi så smått begynne å introdusere fastere kost.
Kommentarer
Skriv en kommentar